Pages

25 юли 2013 г.

псевдонаука

Аман вече. Да беше само Божо Димитров, че да го понесеш, но "науката" днес е една купчина лайна, в която може и да няма дори безопасна игла. Иска ми се да кажа само в България е така, но за жалост не е. Учените като общност в световен мащаб са безкрайно компрометирани. Така наречените "точни науки" не са изключиние, но гуманитарите са една идея по-тъпи. За жалост от това страдат 3-4 сериозни изследователи, дето се мъчат да се правят на ледоразбивачи...

Търся аз материали за архитектурната история на с. София и намирам книга на някаква т.нар. светила Арх. Христо Генчев. Чета аз и ми прави впечатление колко зле е човекът, нищо че не се барам за голям архитект. Викам да погледна за отзиви по интернет и попадам на едно доста добре обосновано твърдение, че Арх. Христо Генчев е пълен дебил. Г-жа доцентът получава адмирациите ми, че не си е замълчала, подобно на останалите си колеги, и показва тъпотата на този Х. Г.

0 comments:

Публикуване на коментар