Pages

31 август 2011 г.

Хотел "Боляри" - Велико Търново

Те в този хотел кракът ми няма да стъпи втори път. Дойде ми повечко от болярското гостоприемство. Хотелът е тип семеен, но в някой Хилтън в Ню Йорк със сигурност ще получите по-топло отношение. Собственичката беше груба още по телефона, но Търново не беше предварително планирано и затова нямахме много информация за местата за спане и решихме да го вземем.

Стаите не никак лоши - скромно обзавеждане, но напълно нормален размер, чисти, безжичен интернет, френско легло (както обещаха). Но още на входа разбрах, че няма да го запомня с добро. На рецепцията една лелка, дето явно чорбаджийката яко я гърчи, та не посмя да ни покаже стаята преди да си платим (исках да съм сигурен за френското легло)! С голям зор я накарах да се обади на шефката, за да получи позволение.

Закуската беше УЖАС. По-добре да не предлагат. Освен, че беше възможно най-некачествена, количеството беше минимално. Дори на жената не и стигна. Но-най фрапиращото беше, че поисках мляко за кафето. Настъпи суматоха, стори ми се, че пак ще се обаждат на шефката, но накрая казаха "ми нямаме". А хотелът е на 2 метра от хранително магазинче.

За 60 лв. на вечер очаквам повече, ама много повече. При такива селяни обикновено отношението се променя радикално ако отидеш със скъпа кола или говориш на чужд език. По принцип Търново не е сред най-гостоприемните места в България, но селяните от хотел "Боляри" особено се стараят да ти демонстрират, че на север от Стара планина трябва винаги да си нащрек.

ПП. Хотелът е досами Учредителното събрания, да не се бърка с някой от другите болярски.

0 comments:

Публикуване на коментар