Pages

28 август 2011 г.

БГ мрежа - добрият интернет

Това е моят интернет доставчик вече повече от 7 години. Колко хора могат да се похвалят с подобно нещо. Съвсем очевидно е, че съм доволен.

Съзнавам, че не съм много сериозен потребител на интернет и не използвам много трафик, т.е. рядко свалям филми или гледам видео. Затова и никога не съм имал оплакване от скоростта. Повече ме интересува надеждността. За тези 7+ години съм имал истински прекъсвания 4-5 пъти. Само при единия от тях се налагаше да се разправям с поддръжката. Смятам, че звучи прилично. Научих по трудния начин, че ако се свържа с жена от поддръжката е по-добре да изчакам някой неин колега. Сексистко, но факт.

Тъй като у дома използвам интернет предимно за развлечение и далеч не ми е жизненоважен цената страшно много ме интересува. Плащам минималната такса - 15 лв. На хартия има и по-евтини, но тук НЯМА ДОГОВОР - плащам само когато ползвам. Случвало ми е се е да съм в чужбина няколко месеца и през това време просто не плащам, когато се върна си го пускам отново без допълнителни плащания. Горе-долу го възприемам като предплатена карта.

Чувал съм, че други потребители са имали проблеми, но за центъра на София не знам по-добър интернет доставчик от "БГ Мрежа" - на прилична цена и най-важното за мен - заплащане месец за месец.

0 comments:

Публикуване на коментар